♥ aidil adha . family day ♥

Assallammualaikum kamu =) and selamat petang, kupi'kupi kita. kalau kena pekena cucur petang ni, memang perghh laah! HAHA! okay di sini saya ingin kongsi'kongsi cerita sema kamu pasal HARI RAYA AIDILADHA DAN FAMILY DAY yang berlangsung di kampung saya. di kampung pimping, membakut. ohkay first cerita dia my aunty ( maci memeng ) , ecom ( babu juga ) , mummy ajim ( kira nenda tapi muda masi ) , yayang ( babu juga ) dorang empat orang nih suggest suggest minggu lalu, kira mau buat hari keluarga FAMILY DAY~ jadi dorang cadang lah sama datuk saya, and ramailah. jadi dorang setuju nih, dan dorang empat orang ni pun happy la bah, sebab cadangan dorang kena guna. jadi kunun berlangsung pada hari raya haji 26.10.2012 bersamaan hari jumaat ( semalam punya semalam ) then, pada jam 8 bertunggu tungguan lah kami nih kunun excited, takut hamper tak cukup. HAHA! sekalinya cukup, kolek kolek lah kami beli hamper, lebih 14 hamper lah juga ada, kami anggarkan 10 hamper bhaituu, sekalinya tinguk. 14? wow! happy nyer, HAHA! okay tunggu punya tunggu jam 9.20 lah juga mula, MC bapa haji bopot ( my grenpa ) hee~ ketawa ketawa lah kunun kami neh, kesiukkan bah. happy kan semua bekumpul. kami sudah susun hamper baik'baik then kami tulis lah semua nama ahli keluarga, dapat nda dapat nasib la ba kan. ehe, ohyeah ni nah pic yang sempat di take malam etuu :-


 him is my paci ( AMA ) control ohh~
 again xD trip eh, HAHA!
 them is my nenda ( babu normah and Ma yah )
ketawa bersama xD ( baju putih pakai skap my nenda. Love her ) 
 farize ( lap mata ) ampu ( pegang hp ) this is my angkol xD
 karau~ HAHA! akhir punya hamper, Ohmaii. Av yang menerima ahh? :D
 kibar sayap, jan padol. haha ( baju hitam -paci awang- baju petak'petak -kudel- baju putih -kak ton- ) ROCK YAWW! hee~
 sedang mendengar ucapan~ Ngekk haha. ( baju hitam pakai tupi, atok su. hehehe -babah danan- )
 again .PEACE~ ( baju hijau -parid- baju hitam puad ) that siblings 
 again again :) ( baju purple -ajim boii- ) ehe~
 jaket coklat my grenpa :) love him ( dia kan MC )
 smile :-) 
 mumy and parid and puad, happy family
 focus on TABLET! ngeww, purple:) mummy ajim mine 
 tutup mulut pandang sana ( saya ) baju merah ( ecom ) baju hitam boy ( little bro )
 kibar ayam, kibar kibar hahaha BBQ!!
 me and yuyuena . ( lovely cousin )
 we are young and we are double, HAHA!


okay etuu seja picture yang sempat di tangkap. malam etuu semua kami bekumpul, that's why saya happy butul butul :-) dengar dengar durang hari tuh suggest lagi mau buat FAMILY DAY yang kedua di home stay kundasang atau di dream world kundasang, atau pine resort, ohyah ni nah gambar nya





WAH! maknanya dua kali lah cuti cuti di kundasang ne aarr? HAHA! bah etuu seja cerita saya, nda sabar sudah saya mau pigi kundasang sambut family day yang kedua dengan my biggers family. HAHA! nanti kalau saya ada cerita baru saya kasi cerita kamu lagi okay. thanks visit my blog, kbaii. assallammualaikum w.w