♥ IDOL ♥

Assallammualaikum and selamat sejahtera, hari neh 25/10/12, well besok raya haji :') balik kampung? Yeszaa. snap-snap makan makan and buat hari keluarga :') okay balik dengan entry d' atas, kenapa gia saya suka betul sama Jessie J / Adele / Katy Perry.

JESSIE J : saya mula minat sama dia yang lagu dia price tag :)

ADELE : saya mula minat sama dia yang lagu dia someone like you :)
KATY PERRY : saya mula minat sama dia yang lagu dia hot and cold :)


ada 7 sebab okay first dorang :-



  1. COMEL *mata dorang macam patung 
  2. FRIENDLY *kalau dorang buat showcase, dorang buat peminat dorang macam kawan
  3. DRESS-ING *waduhh, comel=) apa lagi si adele bedress. mmg comel
  4. SUARA *paling mantap lah, vokal dorang=)
  5. RAMBUT *lawa kan rambut dorang
  6. LAGU-ii DORANG BEST-ii *semua sudah saya ada di hp, hehe
  7. GOTCHA *rock nii cam budak-budak k                                 





JESSIE J




KATY PERRY




ADELE 


okguys, etuu sija yang saya mau post, nnt saya post lagi ok. btw, dorang di atas ni sangat comel kaan. okbaii .assallam