New Life :D


heyhey . Assallammualaikum , sekejap seja ni saya dapat update blog ni . oleh kerana kesuntukkan masa . hehehe :-) apa khabar kamu wahai pengunjung blog ? sihat kaa ? kalau sihat baguslah :-D menghitung hari 14 hari sahaja lagi mau PMR ? aitsss . takut pun ada perasaan inda sabar pun ada . wah wah wah , very excited dear . >< harap-harap lah saya dapat jawab soalan dengan baik . dan tiada apa apa halangan :-) InsyAllah . okayokay berkenaan dengan tajuk di atas . "New Life" etss ? kenapakah ? masuk ni hari 2weeks sudah . harap-harap berkekalan sampai anak cucu nyaa :-) Aminn ya-rabbilallamin~ memang first saya meet dia . memang takut bah sudah terjatuh cintan . wakakaka . Tahun lalu bah tuh . setaga~ garagara ikut aunty  saya pigi rumah dia la bah tuh saya terjatuh hati . brrrrrr  :-O . dia yang ke-22 ? ohmyAllah . really ? huhuhuh . stop-it sudah be'boyfriend :-) bagi saya dia yang pertama dan dia jugalah yang terakhir . bahagia saya tauu :D pandai-pandai lah bah kasih atur masa mahu text / call / online kann :-) study jangan lupa . itu sangat penting , tidak lama lagi PMR okaihh ? hehehe . saya punya target 3A 2B 3C



#kalau inda dapat target tuh pun inda apa :-) janji lulus ~

okayokay itu sahaja untuk hari ini . Assallammualaikum w.w