Hai Smkb II. Goodbye Sm.St.Paul !

Assalamualaikum | Selamat petang

       Lama sudah tidak update blog yeaaa -.-  busy :') hehehehe. Sekolah baru | Azam baru, buat keputusan nak buka buku lembaran baruu. buku 2012 buang sudah, so! mau buka buku 2013 lagi, nak berazam belajar rajin'rajin because tahun depan SPM! hurmm. Mau sedia sedia untuk next year, next year enda payah lagi mahu kelam kabut mahu buat persediaan. Hoho :') btw para blogging apa khabar? Harap semua nya sihat'sihat belaka Alhamdulillah. 

      Mahu cerita sikit nii, saya sudah tukar sekolah baru. Selama 1tahun saya ingin sekolah dekat situ, Akhirnya tercapai juga hasrat :') demi masa depan. Hehe. Hati ini tidak sabar'sabar lagi :D *tsuuufefefefelll* Terima kasih kepada Ibu ku yang tersayang :) kerana menolong mengurus permindahan etuu, memang banyak nak urus lahhaarrr T_T hihihi. 

      Dalam masa yang sama, sedih jugak lah kasi tinggal kengkawan dekat Stpaul :'( kalau kamu ada terbaca ni dengar ahh kamu. 

* may | meymet | ahyen | uchu | ila | ngell *

kamuuuuuuu jen kamu begini sama aku bahhh :'( aku pigi pun bukan untuk main main, untuk masa depan akuu baaa nii :'( di sana kan aku sudah janji sama kamu, aku mau belajar rajin'rajin. Aku mau fokus, kamu tinguk si Afeel, walaupun dia berat mau terima semua ni tapi dia redha seja. apalagi kamuu. aku sayang kamu sangad'sangad, di sana nanti aku mahu tunjukkan dengan semua orang aku pun boleh. dapat kaann? :') walauapapun terjadi kamu tetap kawan ku duniAkhirat, minta maaf sudah buat kamu nangis dan sedih tadi :'( time aku mahu lambai kamu. si Uchu seja tingu aku mau turun tangga tuh tadi, mengalir air mata aku giaaa :'( ngell pun, dia bilang dia enda mau aku pindah, jen kamu bilang gituu baa, enda bererti aku mahu kasih tinggal sma kamu selamanya, kita duduk dalam satu daerah juga kann :') tapi aku rasa aku jarang turun tuuh, handphone pun aku teda sekarang ni. time cuti seja aku ambil. nanti aku contact kamu guna number mama aku ahh, aku mau tanya khabar kamu etuuuu. kamu ni kira sebahagian dari hidup aku sudah, semangat aku ada sama kamu baaaa :'( aku sayang kamu sangad'sangad! huhh berapa kali suda aku bilang, setiap yang terjadi ada hikmah baa kann. jen kamu begini aaa? kamu sedih aku lagi sedih, ingat ahhhh walauapapun kita jangan be'pecah. Kyliez tetap dalam hatiku selamanya :) friendship kita enda akan putus. ingat tuhh! kalau kamu ada tebaca. please remember it! don't naughty'2 aaaa. 

kalau kamu ada tebaca maafkan aku ahhh :') 

okayy etuu untuk kawan kawan akuuu. Kyliez forever :D


tadi time aku mahu jalan tuh. semua cikgu aku salam eiihhh, sedih cigu cigu aku tuu
  • Ustazah Ratnah
  • Cikgu Haja Rujima
  • Cikgu Rosmah
  • Puan Wee
  • Madam Zainab
  • Miss Tan
  • Miss Rosalie
  • Cikgu Rohana

walauapapun sm.st.paul tetap di hatii :) sayanggg cikgu cikguuuuu ku :')

SM.SAINT.PAUL number one :)

okayy.. that's All. tq ~

Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment