Penat Okkk T_T

Assalamualaikum | Selamat Malam

         Heyyyyheyyy kamuuuuu semua apa khabar? Belum terlambat lagi bah kan saya mahu ucap'kan Selamat Menyambut Maulidur Rasul :) Selawat ke-atas junjungan Nabi kita. 

bythewayyyy ! Tadi semangat awal pagi berarak di sekolah, Haihhh memang bestt lh, seronok saya taww :D hihihihi. *akhir sambut maulidur rasul time skul agama* grrrgrrrrrrrr U_U saya dapat banyak manfaat tadi. nak tahu apaa ?? 

  • Time forum perdana tadi banyak cerita pasal Rasulullah diceritakan oleh ustaz tadi :)
  • Ketika berarak saya bersalawat dengan kwan-kawan yang memang sporting
  • Dapat makanan free .Yuhhpiyyyy! :P
Memang bestt ok :) kata ustaz, kalau kita berselawat keatas nabi 7 kali. Nabi akan berselawat keatas kita sebanyak 10-kali. Wahh. berganda kann? :)

Yewwww comeyy kan? Ala tomeytomey. Huhuhu

Okayy penghabisannn, muka saya sudah ngantuk & penattt. Saya mau tidur dulu T_T 
Selamat malam Bloggies~ kayybaii

No comments:

Post a Comment