Happy New Year 2013

Assalamualaikum w.b.t | selamat petang 

       Uhumm .. pertama sekali .saya minta maaf yah :) sebab lama betul saya mahu umumkan pemenang segmen back to school tu .sory sangad sangad! sebab saya tiada masa mahu online / blogging time tuh .mama&bapa saya tak suruh online masa sekolah .maklum lah saya sekarang form 4 .banyak betul masa saya mahu luangkan masa dengan belajar belajar belajar -.- humm .rendu jugak lah dengan blogging nih .btw ! segmen back to school by aen hwaii TIADA PEMENANG sekali lagi .segmen etuu TIADA PEMENANG  hurm .mahu tahu sebab apa tiada pemenang ? sebab penyertaan hanya 19 orang sahaja yang join ? hmmm :'( sedih saya tau .kesian kan ?:'( .segmen pertama kali saya buat tidak lebih dari 20 .hmm but nevermind .saya tidak kisah :) lain kali saya buat lagi .insyaallah hadiah nya banyak sikit :D

      Next .sekarang nih 05/01/2013 sudah kann ?belum terlambat lagi saya mahu ucapkan selamat tahun baru kan ? hehehe ~ btw .HAPPY NEW YEAR GUYS !! selamat menyambut 2013 guys :) semoga tahun ini lebih baik daripada tahun sebelumnya .hmm saya mahu cerita lah pasal kenangan saya time tahun 2012  .banyak sangadddddddd <3 awwww .2012 b'erti betulbagi saya :) sebab  awal tahun tuh saya nak berazam mahu lulus PMR .last'last azam saya tercapai lah :D yuhiiippiiyyy! hehehe .even tak dapat 8A bagai -.- tapi lulus dah cukupp okayy~ banyak sangadd kenangan aku tuh .sampai uatu saat aku terjumpa dengan Mr.A akuu ? :0 hehehe! tanggal 12/09/2012 *alhamdulillah hubungan kami masih berkekalan .dah masuk 4bulan dah :D*

      Kamu semua mahu tengok gambar & kenangan pahit manis saya time tahun 2012 Ohkaiigo! scrool DOWN darlengs :D ::::


Jumpa sis Yeeyee :D


Peace Peace with Besties 

JAMBOREE ! RAYA ! KAWAD !









KENAL DENGAN MEREKA


Sis mumu 

Kak Pink


Kaka Laala


Anis 

  
Ieyla 


Mimiey


Fa'ah 

Woahhh! memang best lah 2012! hehehe .kenal dengan kenalan baru .join etuu enii .ahahaha :D okayy that's all guys .havefun :) 


No comments:

Post a Comment