Jalan =)

Di mulakan dengan lafaz BISMILLAH~ hehe. Assalamualaikum w.b.t kamu =) SELAMAT PAGI. jam sekarang menunjukkan jam 8.40. then? tak pernah pernah aku bangun awal begini? eh pernah lah juga. tapi selalu nya aku bangun jam 10 atau 11? then. memang aku selalu dileter. Huhh. ohya, awal awal lagi di kejutkan dengan lagu SEPARUH AKU - NOAH BAND mama yang pasang. kan dia online, terus aku bilang. apa bah bising bising ni? terus mama yang bilang, " MAMA PASANG LAGU NI. SIUK KAAN ? " terus? aku pun tinguk lah juga. kan aku tidur di bilik dia. kunun meninguk, padahal pok mau online tu baa. HAHA! 






Ohya. after this aku jalan. pigi? MEMBAKUT, cadang tadi mau pigi library. tapi? maci sound. dia mau bawa aku sama mama jalan. hehe. layan jae laa. okay now aku nak pegi mandi dan besiap, and MORNINDD kamu =D * di akhiri dengan lafaz ALHAMDULILLAH.