Lagu / Music

Assalamualaikum w.b.t, dan hai hai pada para pembaca ^_^ bercerita dengan entry di atas. iaitu tentang LAGU / MUSIC. mesti kamu suka dengan lagu laguan kan? memang lahh. tanpa lagu kata orang tiada live dan laugh :) best kaann :D aku pun suka. heyhey. sampai pada suatu saat dulu, pernah sekali saya benci dengan lagu :'( sebab kerana terlalu FELLING saya CURANGG!!  haiyeerrr, memang perit lahhh! tapi sekarang inda suda baaa, Semenjak ada si Mr.A ;-) okay kamu mahu tahu fav lagu aku apa? Terdiri dari kategori MELAYU / INDON dan ORONG PUTIH.

MELAYU



Muara Hati [ siti nurhaliza ft hafiz ] OST AdamHawa

Lydia [ klagit BAND ]
Aku yang tersakiti [ Judika ]
Harapan [ Hyper Act ]
Teman pengganti [ malique / black ]

INDON


Kehilangan [ Firman ]

Sudah cukup sudah [ Nirwana ]
Tuhan jagakan dia [ motif band ]
Doaku untukmu sayang [ wali band.. ]
Sayang [ unggu ]

ORANG PUTIH


Call me maybe [ carly rep jepsen ]

Titanium [ david guetta ft Sia ]
As long As you love me [ JB ]
Where are you been [ rihanna ]
Turn me on [ david guetta / nicki minaj ]
Chasing the sun [ the wanted ]
one more night [ maroon 5 ]
we are never ever getting back together [ taylor swift ]
Both of us [ taylor swift ]
Blow me [ pink ]
Wide awake [ katyperry ]
Deep in love [ tom boxer ft morena ]


* mesti kamu minat sangat sama lagu Anak kampung :) penyanyi dia olang sabah oohh. si Jimmy palikat~ heheh. bangga saya jadi orang Sabah. siuk baa lagu dia ni. kamu tinguk aah nnt lagu ni petandingan Muzik muzik. Dan kamu mesti tahu juga yang lagu Oppa gangnam style :) Si Psy punya! :D aiyaaaa. popularr bah kan etu lagu? jen tipuu~ memang ter (Y) okayy etuu sejaaa yang dapat saya kongsi sama kamu. tinggalkan jejak kamu di cbox sana ok? kbaii ._.