Contest: Saya Si Blogger Awesome 2012 by Yanie & Akma

assalamualaikum | selamat tengahari 

kamu sudah lunch kah nii? kalau sudah syukur alhamdulillah , kalau belum pigi lah kamu makan (=
tapi jangan lari dulu dari blog saya . sebab saya mahu bagi tahu kamurang semua yang saya ada join satu GA nii *etuu pun mau juga baa di kasi tauu* hahaha (=



mahu join ? click banner dekat atas tuu.. 


1 ) Sejak bila berjinak dalam dunia blog :
- tahun 2011 bulan Jun .

 2) Kenapa berblogging? Best tak?
- sebab saya suka tinguk blog blog kawan'kawan saya . cousin'cousin saya . semua nya cantik cantik belaka . dari situ lah saya ingin berblogging . Blogging is best~ semua nya yang saya mahu ada di blogging (=

3) Harapan pada blog di masa akan datang?
- saya harap saya dapat kekal dalam dunia blogging nii .dan selamanya mungkin .insyaAllah (=

TAGGED

siifaahnaughty.blogspot.com
bebeh-ocha.blogspot.com
diarysiichiera97.blogspot.com

okayyyyyyyyyy have funnnn .thanks Akmaaa :)

6 comments:

  1. datang dari contest yang sama, good luck! ^^
    http://www.fatindiana.com/2012/12/contest-saya-si-blogger-awesome-2012-by.html

    btw, jemput join GA dari FD. boleh pilih hadiah tau :D
    http://www.fatindiana.com/2012/11/end-year-giveaway-by-fd.html

    ReplyDelete
  2. heheh okayy thanks dear (= cominggg xd dontwolly :d

    ReplyDelete