GRED PMR

assalamualaikum ?

kamu nampak kah apa aku nampak ?ehh ?kalau kamu tidak nampak kamu CLICK tu picture .okayy ? :D 
hehehe . btw , this GRED aku dapat dari si Anis :D tq Anis .sebab copypaste GRED PMR 2012 tuhh . syukur alhamdulillah if GRED tahun ni begituh .hrap hrap kena kasih rendah lagi .HAHA~ 


dorang cakap 20/12/2012 terima result .ada juga cakap 21 , ada ckap 22 , ada ckap 23 . ehhh? mana satu niii :3 bingungggg nii .__. bercerita pasal PMR .aku rasa sejarah paling susah! huhh! mau tahu kenapa? hmm memang susah laaa . tdk pecaya? 


dan kamu boleh pergi SINI


huhhhh takut pun ada . mau menangis aku selagi nda terima result nih . hmm bilang Mama . kalau keputusan baik . aku kena hantar pigi Asrama . hmmm eeeeeee inda mau aku ihhh XD! haha. tidak akannnn .huhh moga'moga lah keputusan baik .Aminnn. target ? 
5A 3B

okayyy etuu sijaaaa . assalamualaikum //