December Wish Giveaway by Liyana and Myra

assalamualaikum  | selamat tengahari


mahu join ?click banner di atas tuu

MY WISHES

1) Hmm .pada 19.12.12 ni saya akan menerima keputusan Pmr :) walaupun sampai sekarang perasaan saya takut takut mahu terima semua ini .saya harap saya tawakal dan berserah kepada Allah s.w.t .. kalau saya gagal dalam peperiksaan ini .saya akan cuba perbaiki tahun depan insyaAllah .jikalau saya lulus .syukur Alhamdulillah .. saya target 4A seja .kalau dapat 8A syukur sangat'sangat .moga'moga saya dapat keputusan yang baik .. amin~

2) Memandangkan tahun depan saya sudah naik form 4 .saya pun tidak tahu saya ambil aliran apa .ikut keputusan .tapi saya angan'angan mahu ambil aliran akaun .heheh *kalau result math saya A / B* mudah mudahan lahh .heheh pray for me yeaaa darlenggss (=

3) Pada bulan december ni akhir bulan untuk 2012 ,so? saya mahu kasih puas puas reles tension .sebab tahun depan saya kena berhabis habisan belajar :) saya ingin berazam .ingin jadi insan yang berguna .dan ingin mengembirakan ibubapa saya .

4) Impian saya pada bulan december ni ingin join semua segmen dan Giveaway (= saya mahu menang dari salah satu segmen atau Giveaway tuu .. moga'moga

5) Impian saya pada tahun hadapan pula 2013~ saya berazam mahu lupakan masalah yang pernah saya hadapi tahun ini pada 2012 .*banyak sangat masalah* hehehe . sebab PMR kaaann :) hehehehe .. jadi tahun depan saya mahu jadi gadis paling ceria~ gembira seja setiap hari hehehe . Dan ingin menabung untuk duit poket sendiri .. saya mahu beli barang barang yang saya impikan ..

that's all .btw kamurang join la baaa GA nii .hadiah dia memang memuaskan .nak tahu hadiah nya ? ;;


Senarai Hadiah :
Pemenang Bertuah
♥ 1 x RM 10 topup
♥ 1x Header
♥ 1x Tudung Bawal Polka Dots
♥ 2x Doodles

Pemenang 1st
♥ 1x RM 30 topup
♥ 1x Header
♥ 1x Cursor
♥ 1 Set menu tab
♥ Review blog
♥ 1x Shawl 
♥ 1x Novel
♥ 1x Doodle

Pemenang 2nd
♥ 1x RM 10 topup
♥ 1x Cursor
♥ Keychain
♥ 1 Set menu tab
♥ 1x Doodle

Pemenang 3rd
♥ 1x RM 5 topup
♥ 1x Cursor
♥ 1x Doodle
♥ 1 Set sidebar title
 Keychain

*menarik bukan! hehehe .click banner yaaaaaa.. :) join ramai'ramai*

No comments:

Post a Comment