Segmen Tambah Followers Sampai Pengsan Oleh Anis

assalamualaikum | selamat malam 

*pada yang suda follow saya sudah tuh, thank you ya :) semua .anda memang baik hati .nanti saya follow balik .saya sibuk seja beberapa hari nih ,jarang online blogging .sorry :) and siapa yang hantar mesej dekat cbox ,facebook ,saya tuuu nnti saya balas k? don't worry! hehehe*

bytheway~
heyhey! hari nih mau join satu segmen ni :)

Photobucket
mahu join? click banner yaaa darl :) segmen tambah followers sampai pengsan oleh Anis .gempakk ok~ kamu boleh tambah followers kamu dengan sekejap mata sahaja .so please~ ramai ramai kan segmen ini ya :) siapa yang join .kamu mesti patuhi semua syarat ya ?syarat nya senang sahaja .. pergi >SINI<

followers saya sekarang 172 .target saya mahu 250 sahaja :) follow saya ya. 

TAGGED


bilang kak anis kite nii 
Segmen ni tak ada limit... So, berapa banyak bloggers nak join pun boleh... :)

Aen minta kamu semua join ok ?assalamualaikum ..

6 comments:

  1. tq tag btw akma memang dah join :)

    ReplyDelete
  2. Done checking! Gud luck, sis! Update terbaru, sila lihat tentang masa akses blog para pemenang pada Senarai Hadiah :)

    ReplyDelete
  3. Pemenang dah diumumkan! Siapa dia? ;) Hehe..

    ReplyDelete
  4. http://nurhanim-ehier.blogspot.com/2012/12/blogview-winner-end-year-giveway.html

    Hai! Hanim dah review blog ni :D

    ReplyDelete